DRM Motorsport ontfermt zich over de VW Fun Cup van Car-Pass in 2019.

DRM Motorsport ontfermt zich over de VW Fun Cup van Car-Pass in 2019.

“Het komende seizoen vormt het begin van een nieuw hoofdstuk, aangezien we vanaf nu een beroep doen op Matthieu de Robiano en zijn team”, bevestigt Miguel Coppieters, rijder en manager van Live Racing Experience. “We zullen alles in het werk stellen om onze vier titels in Biplace en de drie zeges in de 25 Hours VW Fun Cup eer aan te doen, met bovendien de ambitie om zoveel mogelijk passagiers de race van binnenuit te laten beleven."

Stéphane Lémeret is eveneens onafscheidelijk met het team dat in 2019 de naam ‘Car Pass – LRE by DRM’ zal dragen. De snelste journalist van het land is er rijder van het eerste uur en houdt zich voortaan samen met Miguel bezig met de Live Racing Experience. Uiteraard zit hij dus weer aan het stuur van de #365, bij een team dat hij al bijzonder goed kent. “Ik heb DRM Motorsport ontdekt door er vorig jaar twee races te betwisten en ik was aangenaam verrast door zijn professionalisme en de kwaliteit van de voorbereiding van de wagens”, legt Stéphane uit. “Ik kan niet wachten om deze erg sympathieke groep te vervoegen die niets aan het toeval overlaat. We zijn zonder twijfel in erg goede handen en perfect voorbereid om opnieuw de zege en de titel te ambiëren bij de Biplaces.”

Voor DRM Motorsport is het dan wel geen première om een Biplace in te zetten in de European VW Fun Cup, maar de komst van de #365 zorgt ervoor dat het team uit Brussel zich voor het eerst in zijn bestaan mag opmaken voor een volledig programma in de categorie waarin passagiers de race kunnen beleven aan de zijde van de rijder. Voor Matthieu de Robiano is de komst van de ‘Car Pass’ erg betekenisvol. “Ik ben heel gelukkig dat mijn team verantwoordelijk zal zijn voor de #365 in 2019 en het is een eer om hun rijders over de vloer te krijgen”, glimlacht de beheerder van DRM Motorsport. “Het is een iconische wagen in de Biplace-categorie en het vertrouwen van LRE is een nieuw bewijs van de geloofwaardigheid die de paddock van de European VW Fun Cup ons toeschrijft."

Om het begin van deze nieuwe samenwerking te vieren, zal de #365 terugkeren naar de bron door een kleurstelling te gebruiken die herinnert aan het debuut van het Car-Pass-avontuur in de VW Fun Cup, samen met enkele accenten die het handelsmerk van DRM geworden zijn. 

Recent nieuws